Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

Nowy Rok nowe marzenia

Minął kolejny rok nawet nie wiem kiedy.Mam nadzieję że ten nowy będzie równie ciekawy jak mijający. Kilka zdjęć z Targów Poznańskich już ponad miesiąc minął ,ale dopiero teraz mam trochę czasu aby pokazać jedną z fajniejszych imprez w kraju pokazującą Polskie Rękodzieło.








Ceramika z Bolesławca!!! co nieco zakupiłam!!!




Fajne torby można było kupić :)



Mnóstwo fajnych przedmiotów, ciekawych ludzi-POZDRAWIAM WSZYSTKICH.
Na sylwestra byłam z córką na krótkim urlopie w Anglii ,poszalałyśmy na zakupach!!!






SALE, SALE, SALE



 Buty też można znależć na KAŻDĄ nogę!!!



Angielska pogoda, u nas jest ładniej!!!

1 komentarz:

  1. Widzę,że odwiedziła Pani ''moje strony'' w Anglii ;) Pozdrawiam z Wolverhampton ;)

    OdpowiedzUsuń