Obserwatorzy

środa, 5 października 2011

Kolczyki sutasz

Posted by Picasa

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za komplementy, w kwestii wykonania faktycznie się starałam, wzięłam sobie do serca ostatnie uwagi na warsztatach u Ani Jaroszewicz-Suproniuk. Aniu po twoich pochwałach ROSNĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Aniu, ja również jestem pod wrażeniem dokładności i precyzji wykonania kolczyków.Z przyjemnością będę odwiedzać Pani blog aby podziwiać Pani rękodzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace, muszę tu często zaglądać!
    Zapraszam do mnie, m.in. po wyróżnienie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że moje prace są na tyle ciekawe ,że warto zaglądać na mojego bloga .BARDZO SIĘ CIESZĘ!!!. Ktoś mądry kiedyś powiedział -"dzieci trzeba chwalić", dorośli też TO lubią ...oj lubią.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowo-turkusowe są przepiękne. Wspaniałe kolory, ożywią jesienna szarość

    OdpowiedzUsuń